tisdag 29 april 2014

Prao

Var praoa jag?
Med vem? (anställda)
Arbetsuppgifter
Stämningen/miljö
Löner
Problem
Kan tänka mig att jobba där igen där för att....
Jämför skolan med pratikplatsen

Jag praoade i en affär och jag jobbade inte med min handledare för att han gjorde väldigt mycket beställningar och gjorde annat.
Mina arbetsuppgifter var väldigt mycket att fronta och att ta ut mer av flera saker.
Stämningen/Miljön var helt ok jag hade bra kontakt med alla arbetsgivarna.
Jag fick inte riktigt svar på vad dom har för löner.
Asså jag såg inte direkt några problem någon stans alla trivdes med alla.
Japp jag kan tänka mig jobba där för att det var kul alla var snälla.
Om jag ska jämföra skolan med praon så skulle jag hällre praoa hela tiden istället för att gå i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar