måndag 27 augusti 2012

Hattanalys

Vithatt!
Mitt namn är Joakim och jag 13 år och vi är 5 i min familj och jag har en schäfer som heter ursus
och en storebror som heter Jesper, en storasyster som heter Josefin och en pappa som heter Jimmy,
en mamma som heter Mari och en katt som heter maja.

Gulhatt!
Jag är bra på Minecraft som är ett spel och jag tycker om spindlar, ormar hundar och katter och
jag gillar att vara ute med kompisar och jag spelar fotboll.

Svarthatt!
Jag gillar inte folk som ljuger och jag gillar inte anannas.

4 kommentarer:

  1. Bra hattanalys Jocke. Den var intressant. Du kan sätta punkt på vissa ställen så blir det lättare att läsa.

    SvaraRadera
  2. jag tycker att du har skrivit bra och mycket så nu vet jag ganska mycket om dig

    SvaraRadera
  3. Du måste träna på att sätta punkter, annars ganska bra.

    SvaraRadera
  4. Tack allihoppa :D struntar i om jag stavar fel :D

    SvaraRadera